Retour- en restitutiebeleid
Laatst bijgewerkt: 30 juli 2024
Welkom bij Nicole Care & Beauty.
Mocht u om welke reden dan ook niet geheel tevreden zijn met uw aankoop, raden wij u aan ons beleid inzake retourzendingen en restituties door te nemen.
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die u bij ons hebt gekocht.
Interpretatie en definities
Interpretatie
Woorden waarvan de eerste letter met een hoofdletter is geschreven, hebben betekenissen die onder de volgende voorwaarden worden gedefinieerd. De volgende definities hebben dezelfde betekenis, ongeacht of ze in enkelvoud of meervoud voorkomen.
Definities
In dit retour- en restitutiebeleid wordt verstaan onder:
- Bedrijf (in deze overeenkomst aangeduid met “het Bedrijf”, “Wij”, “Ons” of “Onze”) – Nicole Care & Beauty, Markt 12 5973 NR Lottum.
- Goederen – de artikelen die te koop worden aangeboden op de Dienst.
- Bestellingen – uw verzoek om Goederen bij Ons te kopen.
- Dienst – de Website.
- Website – Nicole Care & Beauty, toegankelijk via https://nicolecareandbeauty.nl/
- U – de persoon die toegang heeft tot of gebruik maakt van de Dienst, of het bedrijf of de andere rechtspersoon namens wie deze persoon toegang heeft tot of gebruik maakt van de Dienst, naar gelang van toepassing.
- Uw rechten op annulering van bestellingen
- U hebt het recht om uw Bestelling binnen 14 dagen te annuleren zonder opgave van redenen.
De termijn voor het annuleren van een Bestelling is 14 dagen vanaf de datum waarop u de Goederen hebt ontvangen of waarop een door u aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, de levering van het product in ontvangst neemt.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, dient u Ons op de hoogte te stellen van uw besluit door middel van een duidelijke verklaring. U kunt ons uw besluit kenbaar maken door:
Per e-mail: nicolecareandbeauty@gmail.com
Per telefoonnummer: +31 6 39176233
Wij zullen u uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde Goederen terugbetalen. Wij zullen hiervoor dezelfde betaalmethode gebruiken die u bij de Bestelling hebt gebruikt, en u zult hiervoor geen kosten in rekening brengen.
Voorwaarden voor retourneren
Om in aanmerking te komen voor retournering van de Goederen, dient u ervoor te zorgen dat:
- De Goederen in de afgelopen 14 dagen zijn gekocht
- De Goederen zich in de originele verpakking bevinden
De volgende Goederen kunnen niet worden geretourneerd:
- De levering van Goederen die volgens uw specificaties zijn vervaardigd of duidelijk gepersonaliseerd.
- De levering van Goederen die naar hun aard niet geschikt zijn om te worden geretourneerd, snel bederven of waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken.
- De levering van Goederen die vanwege gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering en die na levering zijn ontzegeld.
- De levering van Goederen die na levering, naar hun aard, onlosmakelijk met andere artikelen zijn vermengd.
Wij behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken retouren te weigeren van alle artikelen die niet aan de bovenstaande retourvoorwaarden voldoen.
Alleen artikelen tegen normale prijs kunnen worden geretourneerd. Artikelen in de aanbieding kunnen helaas niet worden geretourneerd. Deze uitsluiting is mogelijk niet op u van toepassing indien dit niet is toegestaan door de toepasselijke wetgeving.
Retourneren van Goederen
U bent verantwoordelijk voor de kosten en het risico van het retourneren van de Goederen naar Ons. U dient de Goederen te sturen naar het volgende adres:
Markt 12
5973 NR Lottum
Nederland
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor Goederen die beschadigd raken of verloren gaan tijdens de retourzending. Daarom raden wij aan gebruik te maken van een verzekerde en traceerbare verzenddienst. Wij kunnen geen restitutie verstrekken zonder daadwerkelijke ontvangst van de Goederen of bewijs van ontvangen retourzending.
Cadeaus
Als de Goederen bij aankoop als cadeau waren gemarkeerd en vervolgens rechtstreeks naar u werden verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde product is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.
Indien de Goederen bij aankoop niet als cadeau waren gemarkeerd, of als de schenker de Bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan u te geven, zullen wij de restitutie aan de schenker sturen.
Neem contact met ons op
Mocht u vragen hebben over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op:
Per e-mail: nicolecareandbeauty@gmail.com
Per telefoonnummer: +31 6 39176233